Meget diplomatisk..

3 Sep

Jeg vil sige det så diplomatisk som jeg kan.

JEG HADER TANDLÆGER.. Hov.. Nårrh nej, det var det diplomatiske jeg kom fra.

Jeg kan ikke lide tandlæger.
Eller jo det kan jeg godt. Ellen er fantastisk.
Og heldigvis at hun er så sød.
Ellers ville det være fuldstændigt ubærligt at gå til tandlæge.

Men jeg kan altså stadig ikke lide det.

Og jeg kan endnu mindre lide det når bedøvelsen holder op.

6 kommentarer to “Meget diplomatisk..”

  1. Fruen i Midten 3. september 2013 hos 21:48 #

    Det positive ved, at bedøvelsen fortager sig, er, at man holder op med at savle😉

    • Kong Mor 5. september 2013 hos 22:34 #

      Okay..ja.. Det er afgjort en positiv ting..🙂

  2. Rasmine 3. september 2013 hos 22:16 #

    Det lyder mystisk. Jeg har endnu ikke oplevet, at det gør ondt, når bedøvelsen forsvinder, men jeg har åbenbart været privilegeret. Hvad skal der til, for at det gør bagefter?

    • Kong Mor 5. september 2013 hos 22:36 #

      Jeg har sære tænder Rasmine! Og er blevet behandlet med arsenik. Som har spist min kæbeknogle. Og derfor har jeg en slags paradentose. Som skal renses. Og det kan kun blive gjort under bedøvelse.. Og det gør ondt – også bagefter!

  3. Susanne 4. september 2013 hos 21:25 #

    Er du der endnu? Forhåbentlig har tandlægen ikke helt skræmt livet af dig🙂

    • Kong Mor 5. september 2013 hos 22:36 #

      Nej jeg lever endnu!🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

