Og vinderen ER:

29 Sep

Men før vi kommer så langt, så vi jeg da berette om metoden. Alle navne blev skrevet på et lille stykke gult papir, og Prinsessen stod for udvælgelsen!

Iført en meget grim hat som hun erhvervede sig sidste år ved en “Open by night” i den lokale metropol. Jeg advarede hende flere gange mod at investere en del penge i en sikkert ubrugelig lykkepose i en topsmart modebutik med meget tynde ekspeditricer.

Hun fortød i samme øjeblik som posen lå i hendes hånd. Og indholdet viste sig at være denne mystiske hat.

Ikke desto mindre viste den sig at være rigtig brugbar her til aften, til denne lodtrækning idet hun ikke kunne se det fjerneste.

Hun rodede lidt rundt i sedlerne og trak en seddel, OG vinderen blev:

TILLYKKE ANJA

Du er nu den glade vinder af rugbrødssnacks!

Anja, du kan sende mig en mail på kongmor@live.dk og fortælle hvor jeg skal få din præmie sendt hen!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

