Hvor dum tror de jeg er?

14 Oct

Helt ærligt.

… Bemærk afsenderen. Seriøst, findes der mennesker der falder for den slags?

Skrevet på et aldeles ubehjælpeligt dansk. Med ord og vendinger ingen ville bruge. End ikke skat, heller ikke selvom de er ophørt med menneskelig kontakt!

 

8 kommentarer to “Hvor dum tror de jeg er?”

  1. Ellen 14. oktober 2013 hos 21:53 #

    Den har jeg fået nok omkring 100 gange gennem det seneste års tid. Med en 3-4 forskellige beløb, men altid efter en granskning af min “finanspolitiske aktivitet”. Hrmpf.
    Det værste er, at nogen må hoppe på den, ellers stoppede det vel.

    • Kong Mor 20. oktober 2013 hos 21:45 #

      Ej men TROR du virkelig at nogen hopper på den? Her i dagens Danmark?

  2. Rasmine 14. oktober 2013 hos 22:30 #

    Har lige fået den samme, men gad ikke engang lukke den op. Skat ville aldrig sende en e-mail med emnet “Notification”. Det er utroligt, hvis Ellen har ret i, at nogen hopper på den.

    • Kong Mor 20. oktober 2013 hos 21:46 #

      Nej vel?
      Jeg lukkede den op fordi den for en gangs skyld ikke blev fanget af min spamfilter. Men det er jo til grin!

  3. Stegemüller 15. oktober 2013 hos 00:28 #

    Ellen har ret: det virker, ellers ville ingen gøre det.

    • Kong Mor 20. oktober 2013 hos 21:46 #

      .. Jeg har bare svært ved at tro det..

  4. overleveren 15. oktober 2013 hos 04:46 #

    Afsenderadressen plejer at være lidt bedre maskeret så dette er ekstra morsomt.

    Jeg kender faktisk to(!), der er hoppet på det og har mistet pæne summer fra deres bankkonto… ikke noget de ligefrem render rundt og blærer sig med, dog.

    • Kong Mor 20. oktober 2013 hos 21:47 #

      OKAY??
      Vildt.. Og nej det går man vel ikke rundt og reklamerer med..

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

