Travlt i livet.

24 Nov

Det går lidt for stærkt. Og jeg når ikke at lave de indlæg der rumsterer i mit meget morgenuldne hoved når jeg kører på motorvejen på vej til den store by oppe nordpå..

De bliver både lavet, gennemtænkt og redigeret, der et godt stykke tid før kl. 7, men så når de ikke længere.

Det er synd.

Faktisk.

For tænk nu engang hvis I kunne lide dem.

 

 

14 kommentarer to “Travlt i livet.”

  1. overleveren 24. november 2013 hos 19:32 #

    Ja, det er synd.. og lidt øv… Tænk hvis man kunne uploade blogindlæg direkte fra hjernen så ville jeg sgisme osse blive så produktiv som politikerne på twitter….

    • Kong Mor 24. november 2013 hos 22:59 #

      Det ville godtnok være smart! Selvom nogle indlæg nok ville have bedst af at blive censureret inden udgivelse. Især dem der omhandler mine børns bekendtskaber. For der er virkelig nogle møgunger indimellem.

  2. Ellen 24. november 2013 hos 19:34 #

    Jamen … så mangler du jo bare at skrive dem rent😉
    Det må du tage dig tid til at gøre, for vi er mange, der vil kunne lide dine indlæg, er jeg sikker på!

    • Kong Mor 24. november 2013 hos 23:00 #

      Tak Ellen🙂
      Jeg burde tage tiden, men der er koldt i mellemgangen.. Og jeg vil hellere sidde i køkkenet sammen med resten af familien når jeg endelig er hjemme. Men jeg skal nok!! Jeg lover det!

  3. Lene 24. november 2013 hos 19:49 #

    Ja det er ærgerligt og hvor ville det være en god ide, at hjernen kunne kommunikere med computeren, som Overleveren foreslår🙂

    • Kong Mor 24. november 2013 hos 23:02 #

      Det ville være smart ja – men jeg ville mangle den der “sov på det” knap🙂

  4. tovedornhoff 24. november 2013 hos 19:56 #

    🙂 jeg kender det alt for godt😉

    Men bilen er jo eller ikke det mest optimale sted at skrive … medmindre det bliver optaget … men så skal det jo også skrives .. puha nu bliver det dog lige for meget😉

    • Kong Mor 24. november 2013 hos 23:03 #

      Nej jeg kunne ved den søde grød heller ikke finde på at skrive i bilen😀
      Men ja – du har jo endnu længere end jeg så du må da få brygget nogle gedigne romaner🙂

  5. pernille 24. november 2013 hos 23:50 #

    Sådan nogle ikke indlæg har jeg også en voksende bunke af.

    • Kong Mor 26. november 2013 hos 22:59 #

      Utroligt hvor meget sådanne indlæg der ikke er skrevet fylder!!🙂

  6. Stegemüller 25. november 2013 hos 03:18 #

    Der er ikke noget at sige til, at du hellere vil hygge med familien i det lune køkken. Blogland løber ingen steder – men jeg savner dine morgen-indlæg. Du var så sikker som amen i kirken.

    • Kong Mor 26. november 2013 hos 22:58 #

      Nej vel? Især når man ikke har så meget tid sammen..

  7. Susanne 25. november 2013 hos 22:52 #

    Sådan bliver det bare ind imellem. Fritiden er sparsom, så der må prioriteres. Jeg venter – det lover jeg, for jeg glæder mig altid over næste guldkorn fra din side.

    • Kong Mor 26. november 2013 hos 22:58 #

      Guldkorn.. joooe.. det kan jeg jo ikke love det bliver🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

