Starter fra en ende af..

26 Nov

På de indlæg der aldrig kom så langt som til bloggen, altså.

Jeg har bestemt mig for at prøve en gang renskrivning direkte fra hjernecellerne. På nogle af dem. Det er jo ikke dem alle sammen jeg kan huske.

Så jeg skal lige have samlet sammen.

I mellemtiden kan I nyde – eller måske er det så som så med nydelsen fotoets kvalitet taget i betragtning – men måske kan I fornemme stemningen jeg kommer i når jeg køre forbi dette:

Juletræ på motorvejen

For en lille uges tid siden kom jeg kørende med morgenuld i 95% af mine hjerneceller, og pludselig blev jeg opmærksom på dette flotte juletræ som stod helt alene og lyste op. Og jeg blev så glad.

Nu er det ikke fordi jeg har noget specielt at gøre med PIT hegn A/S men deres juletræsinitiativ får mig til at smile hver eneste morgen når jeg kører forbi!

Det er jo jul lige om lidt!

4 kommentarer to “Starter fra en ende af..”

  1. Stegemüller 26. november 2013 hos 16:46 #

    Det bliver spændende at læse alle de indlæg, du har på lager. Jeg synes godt nok, det er lige vel tidligt nok til at sætte juletræer op.

    • Kong Mor 26. november 2013 hos 22:56 #

      Tja.. Nu må vi se om de vil acceptere at forlade min hjerne..😀
      Det er aldeles ikke for tidligt at sætte juletræer op! Overhovedet ikke.

  2. overleveren 26. november 2013 hos 19:51 #

    glæder mig allerede til at få strømmen af blogindlæg fra øen genindført på feedly… hoppe hoppe heppe heppe…

    • Kong Mor 26. november 2013 hos 22:56 #

      Strøm og strøm er nu nok så meget sagt. Men jeg skal gøre mit bedste!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

