Mig – og så Jesus, Platon og de andre.

27 Nov

Jeg er kommet i meget fint selskab. Jeg siger det bare.

Jeg kender faktisk hele otte Jesuser, et par Tolkiener, Platoner og så et par andre kendiskloner.

Det siger facebook selv!

Men der hvor jeg undres mest.. Det er når folk, som jeg ved er så forskellige at de ikke engang ville kunne blive enige om at månen er rund, får klistret samme etiket på.

Besynderligt, men hvad forstår bønder sig på agurkesalat.

Retfærdigvis skal det siges at det ikke er folk selv som sætter denne etiket på sig selv. De svarer vist bare på nogle spørgsmål som så genererer et menneske du ligner.. I følge maskinen altså.

 

2 kommentarer to “Mig – og så Jesus, Platon og de andre.”

  1. Ellen 27. november 2013 hos 19:17 #

    Jeg er altså ret nysgerrig for at vide, hvilken eitket du taler om her🙂
    De øverst nævnte må være nogle, der har ret høje tanker om sig selv …

    • Kong Mor 28. november 2013 hos 21:38 #

      Nej det er sådan en eller anden spørgeleg. og så får du at vide at du ligner.. en eller anden!..

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

