Længe leve genbrug

9 Dec

Føler mig herligt frelst og meget god, når jeg har været en tur i den lokale Røde Kors butik.

Nu skal det også siges at vi har nogle meget dygtige mennesker der arbejder der. De laver de mest indbydende vinduer, med flot tøj og accessories.

I fredags – da jeg var til “Landsby by night” var jeg også et smut omkring Røde Kors.

Og så hang disse bling-bling og lynede til mig.

Længe leve genbrug

Jeg måtte bare eje den top. Det var endda helt min størrelse. Til den svimlende sum af 35 gode danske kroner var den min.

Og jeg ved nu at jeg bare bliver underskøn til nytårsaften!

Med glimmer ud over det hele!

12 kommentarer to “Længe leve genbrug”

  1. Rasmine 10. december 2013 hos 00:37 #

    Til lykke med din flotte nyerhvervelse! Sådan en top havde jeg også engang. Jeg havde slev syet den, og jeg følte mig som mindst en milliard. Desværre er jeg vokset fra den, men jeg tror nok, jeg har den et eller andet sted til når jeg engang igen når ned på samme størrelse😉

    • Kong Mor 17. december 2013 hos 11:08 #

      Tak!🙂
      Ihh at kunne lave sådan en dims selv! Flot!
      Og så husk at man skal klæde den krop på man har nu – ikke den man havde eller håber at få! Man skal bare altid se top lækker ud😀

  2. overleveren 10. december 2013 hos 05:24 #

    Ren bling-bling til nytår… du kommer til at blænde dine med-festende i en grad som vil blive ganske selvtillidskrævende for de andre🙂

    • Kong Mor 17. december 2013 hos 11:09 #

      jajo.. Nu skal jeg jo også holde nytår med 4-5 meget yndige unge damer der sikkert har rigeligt med selvtillid🙂
      Men ja jeg blir’ SÅ lækker😀

  3. Susanne 10. december 2013 hos 07:25 #

    Genbrug er en smuk ting. Og når man så finder guld, som du har fundet her, er det slet ikke så tosset. Jeg er sikker på, at du kommer til at shine og funkle på årets sidste dag🙂

    • Kong Mor 17. december 2013 hos 11:09 #

      Vi finder så tit guld i den butik!
      Og ja genbrug er bare det nye bling🙂

  4. Stegemüller 10. december 2013 hos 16:25 #

    Genbrug er godt, og det er fantastisk hvad man kan finde, bare man gør sig en lille smule umage. Jeg skal blive bedre til at besøge genbrugsbutikkerne.

    Du bliver sandelig flot nytårsaften.

    • Kong Mor 17. december 2013 hos 11:10 #

      Det kommer meget an på hvem der står i butikken. Men ja – det er en god ting at genbruge!

  5. Sysleren 10. december 2013 hos 21:09 #

    Nøj, sådan en gad jeg godt at eje. Jeg blev helt misundelig til fredagens julefrokost, hvor et par af mine kolleger var i sølvpallietter. De glimtede så smukt og kjolerne skiftede farve alt efter det spot, der lyste på dem.

    • Kong Mor 17. december 2013 hos 11:11 #

      Du må lægge vejen forbi din lokale genbrugs🙂
      pailletter er skønne!

  6. Ellen 12. december 2013 hos 19:00 #

    Du ville under alle omstændigheder være underskøn nytårsaften;-)
    Men lidt ekstra bling skader aldrig … der kunne jo gå en enkelt rundt med dårlige øjne😀
    Bortset fra det, så er de butikker næsten lidt for billige. Jeg ved godt, at de skal være billige, men alligevel … vi har en Kirkens Korshær i vores by, og jeg har købt lækkert og pænt tøj også til under en halvtredser. Men … havde de taget bare en 20-30 kroner mere, ville det stadig være heeelt vildt billigt, og der ville komme flere penge ind til det gode formål.

    • Kong Mor 17. december 2013 hos 11:12 #

      Ååh tak søde Ellen!🙂
      Jeg synes priserne passer fint her i byen. Og der er jo udsolgt mere eller mindre på ugentlig basis – der er SÅ meget hele tiden – på grund af skolerne!
      Mange af ungerne ville nok ikke kunne betale så meget mere.

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

