Sammenfletning…

16 Jan

Ja undskyld mig, men har I nogensinde tænkt over hvor dygtige folk er?

Har I?

Når de om morgenen, uden problemer, fletter ud og ind imellem hinanden for at komme fra en motorvej til en anden.

Altså naturligvis kun de morgener det forløber uden nævneværdige problemer.

Ved godt vi nu er ude i petitesseafdelingen, men jeg sidder altid og får lyst til at klappe og sende rosende ord til mine medbilister, når de endelig kan finde ud af at smelte sammen og skifte bane.

Gad vide om der er en stor pædagog gået tabt i mig??

6 kommentarer to “Sammenfletning…”

  1. Rasmine 16. januar 2014 hos 10:10 #

    Du har ganske ret. Der ER gået en stor pædagog tabt i dag🙂

  2. Ellen 16. januar 2014 hos 12:29 #

    Jeg tror også på pædagogen. Og optimisten … for jeg synes godt nok, det var ALT for tit, det gik gruelig galt i den store sammenfletning på Syd- og Vestmotorvejen🙂
    Men selvfølgelig – hvis man regner i antal biler, er det måske ikke så slemt, men et sammenstød om ugen synes jeg er meget.

    • Kong Mor 16. januar 2014 hos 21:52 #

      mmmmmjaa. Det er jo også lidt det jeg hentyder til når det for EN enkelt gangs skyld går uden problemer🙂

  3. Kari 16. januar 2014 hos 14:15 #

    Jo helt sikkert. Nu har du en jobmulighed, hvis du får lyst til at skifte branche😉
    Jeg sidder tit med hjertet oppe i halsen, når jeg (som passager) er i bilen på motorvejen.

    Jeg har ikke læst med hos dig længe, for jeg ser at denne blog ikke er på Bloglovin og der er jeg begyndt at følge de blogs jeg læser med på. Du ligger der i
    Jeg vil gøre det til en vane at tjekke min anden log.

    Nu vil jeg læse lidt tilbage i tiden her!🙂

    • Kong Mor 16. januar 2014 hos 21:54 #

      Ja – godt at vide. Bare synd de skærer ned – også der..
      Er jeg ikke på Bloglovin? Det var da ærgerligt.. Men mon ikke jeg overlever?😀
      Godt at se dig igen!!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

