Madonna vandt.

8 Feb

Det var også det nemmeste.
Jeg aner ikke hvor min g-strengs badedragt er blevet af, så Olivia havde det svært fra starten.
Derimod nærmest sprang de pink blondehandsker, den kække in-wear hat og læderarmbåndene ud i mine arme da jeg gik på jagt i gemmerne.

Og med lidt nutidig hjælp fra Glitter, i form af en korshalskæde, endte jeg med at blive en meget tro kopi af mig selv anno 1987.
Eneste problem var at hullet i mit ene øre var vokset sammen og krævede mere end almindelig stædighed at forcere. Jeg gav dog op og glædede mig i stedet over at have to huller i selvsamme øreflip så den pink stjerne alligevel kom op og hænge.

Min søde mand forlod sit nutidige hverdagslook for at hoppe i et Mr. Don Johnson sæt. Netop landet fra Miami i hør og pastel.
Således udstyret har vi forladt vores ø og er på vej til Katjas fødselsdag.
Og håber inderligt at bilen ikke går i stå.

I så fald vil Sonny Crocket kunne ses i vejkanten. Med Madonna hoppende op og ned ved siden af.

6 kommentarer to “Madonna vandt.”

  1. Ellen 8. februar 2014 hos 23:56 #

    Det smukkeste par! Madonna og Mr Johnson!
    Tag billeder!!! Det er en ordre!🙂

    • Kong Mor 11. februar 2014 hos 20:12 #

      Jeg har taget billeder.. På facebook. Og instagram.🙂

  2. Jeannette 9. februar 2014 hos 19:02 #

    Vi vil da se hele outfittet – af både Madonna og Mr. Don Johnson

    • Kong Mor 11. februar 2014 hos 20:12 #

      Sonny Crocket aka Don Johansen er ikke så meget til offentlige billeder.
      Men er du på instagram kan du se det hele – på video🙂

  3. Helle 11. februar 2014 hos 19:45 #

    Ejjj Stinemor, her sad jeg og kikkede længselsfuldt efter billeder….🙂

    • Kong Mor 11. februar 2014 hos 20:07 #

      Hej Helle – jeg har lagt dem på facebook🙂
      og på Instagram er der endda en hel video!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

