Hvad laver jeg så?

20 Mar

Når jeg øjensynligt ikke er at finde i blogland?

Spurgte nogen.

Ja, for det første arbejder jeg.

For meget.

Og håber snart min søde chef finder en som kan blive ansat til at tage nogle af alle mine mange opgaver. Desværre – havde jeg nær sagt – går det så godt for firmaet at det vælter ind med opgaver, så hende som faktisk var udset til at tage toppen af mine bunker, nu får sine helt egne bunker at slås med, i stedet for at tage over på mine.

Fair nok og skønt at vi ikke mærker krisen som så mange andre. Men det ændrer jo desværre ikke på min arbejdsbyrde som er alt for stor. Heldigvis er det med i planen at jeg skal have hjælp, men hvor sært det end lyder er det svært at få kvalificeret og villig arbejdskraft.

Så jeg venter. Mens jeg slider.

Dernæst laver hygger jeg med mit afkom når jeg endelig er hjemme, for slet ikke at tale om First Man der også skal nusses om.

Og da jeg på et tidspunkt begyndte at sove dårligt, blev der skåret væk og ind til benet af ting jeg sagtens kunne undvære for en tid.

Facebook – jeg savner det kun forbavsende lidt.

Wordfeud – savner det lidt mere fordi jeg så kunne sludre med mine søde medspillere imens.

Blogland – savner det meget fordi jeg overhovedet ikke følger med.

Jeg har beholdt en enkelt lille ting fra den elektroniske cyberverden og det må så række indtil jeg får lidt mere luft.

Samt sporadiske blogindlæg fra tid til anden når jeg ikke kan holde min mund længere!

6 kommentarer to “Hvad laver jeg så?”

  1. Lene 20. marts 2014 hos 08:23 #

    Godt du tog notits af den manglende søvn. Og jeg håber at I kan finde kvalificeret arbejdskraft, så du kan blive aflastet. Mon du stadig spiller Ruzzle/rumble? Jeg har haft ferie i denne uge og ikke et eneste punkt på min alenlangeliste af ting, der skal gøres herhjemme, har jeg gjort. Jeg håber det belønner sig, jeg sover i hvert fald godt🙂

    • Kong Mor 19. april 2014 hos 21:27 #

      Jeg kommer nok til at spille igen. Engang. Men ikke lige nu. Jeg sover🙂

  2. Ellen 20. marts 2014 hos 19:44 #

    Ja, det er sandelig både godt og skidt.
    Det med den kvalificerede arbejdskraft – eller mangel på – kender vi godt – det har vel noget at gøre med, at de stakkels arbejdsløse med djævelens vold og magt skal søge ALT, hvad de kan finde af ledige jobs. Vi havde derfor også et hav af ansøgninger hver gang, men ikke nødvendigvis særlig mange kvalificerede.
    Håber I snart finder en til dig, for dette er uholdbart i længden.

    • Kong Mor 19. april 2014 hos 21:26 #

      Ja – det er så tosset at man SKAL søge – også selvom det ikke er jobs som passer til en.
      Jeg håber også jeg får en – men det har vist længere udsigter end først antaget. Suk

  3. Stegemüller 20. marts 2014 hos 20:36 #

    Det lyder ikke så godt med din arbejdssituation; man skal kunne sove om natten, og der skal man have lov at holde fri. Jeg håber, I hurtigt kan finde en, der kan aflaste dig.

    Blogland består, men du er lidt fraværende.

    • Kong Mor 19. april 2014 hos 21:25 #

      Det håber jeg også.. Men det ser stadig ikke sådan ud.. Men jeg tror på det!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

