Op igen og Lille Ny.

26 Apr

20 x 2

TYVE to gange.

Så mange dage er der til vi skal hente hende her:

Lille ny!

En lille blød krudtugle som jeg uden tvivl vil bande over, når hun har ædt en sko, kradset hul i tapetet, gravet et par planter op eller ædt en ledning.

Men hund skal der til. Ellers ville det ikke være rigtigt. Jeg savner min Blondine Pixie i alle hjørner af min sjæl. Det har været en hård omgang. Også hårdere end jeg havde ventet.

Men snart har vi hund igen.

Har i øvrigt også meddelt min søde chef at jeg går på barsel. Hvorpå han fik nervøse trækninger, lige indtil det gik op for ham at det var Lille Ny Blondine det drejede sig om!

Men altså om 20 dage x to, så har vi – heldigvis – hund igen!

6 kommentarer to “Op igen og Lille Ny.”

  1. overleveren 17. maj 2014 hos 05:52 #

    Det er en dejlig nyhed og jeg kan se I ikke ændrer på en succes og fortsætter med lys labrador (eller golden måske).. Jeg glæder mig allerede til at hilse på det nye familiemedlem og håber at det sker inden sommer bliver til efterår. Og min ellers harske lille hund plejer at vold-elske hvalpe og unghunde…

    • Kong Mor 15. juni 2014 hos 21:52 #

      Det er en køkkenlab🙂 og I er velkomne – som altid!

  2. Lene 17. maj 2014 hos 07:53 #

    Så dejligt for jer❤ Glæder mig vanvittigt meget til at se hende🙂

  3. Ellen 17. maj 2014 hos 07:58 #

    Nårhhh – tillykke med ‘familieforøgelsen’.
    Vi når desværre ikke at komme til Sverige igen, inden du går på barsel, så nu må vi se, hvornår det kan blive, så – I får jo en masse andet at tænke på – rigtig god fornøjelse.

    • Kong Mor 15. juni 2014 hos 21:53 #

      Tak Ellen, vi nyder vores hvalpe-moon! – og ja Sverige må vente lidt endnu!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

