Jeg siger det bare…

13 jun

Det kan ikke anbefales at glemme en læbepomade i en varm bil.
Og så tro at man kan bruge den når man sætter sig ind i bilen.

Resultatet er en anelse mere klistret end jeg lige bryder mig om.

14 kommentarer to “Jeg siger det bare…”

  1. yaseci 13. juni 2014 hos 16:27 #

    lyder ikke fedt :))

    • Kong Mor 15. juni 2014 hos 21:31 #

      Mjoomen det var netop ret fedtet 🙂

  2. Ellen 13. juni 2014 hos 16:30 #

    Hahaha – du gik forhåbentlig direkte hen og kyssede din mand – det kunne nemt blive et dejligt langt kys 🙂

    • Kong Mor 15. juni 2014 hos 21:31 #

      Han var desværre ikke med i bilen!! 😀

  3. Lene 13. juni 2014 hos 17:32 #

    Mon du smager læbepomade resten af dagen 🙂

    • Kong Mor 15. juni 2014 hos 21:33 #

      Nej jeg tørrede det af i armen! 😉

  4. Madame 13. juni 2014 hos 19:31 #

    Jeg kan se, du har fået hund igen – hvor er det skønt for jer! Håber du fortæller lidt om Lille ny, og hvordan det går …

    • Kong Mor 15. juni 2014 hos 21:33 #

      Tak Madame 🙂 jeg skal nok fortælle om Lille Ny

  5. overleveren 14. juni 2014 hos 08:54 #

    Øj, vil det sige at du kortvarigt tilhørte det tavse mindretal?

    • Kong Mor 15. juni 2014 hos 21:36 #

      Så så. Skal du ikke snart i seng? 🙂 jeg var jo alene i bilen.. Så jeg siger ikke så meget under alle omstændigheder.

  6. Kirsten Jensen 20. juni 2014 hos 16:18 #

    Det er heller ikke smart at lægge et par bukser med en læbepomade i lommen i en varm bil. Stor grim plet som stadig sidder der. ØV! Varme hilsner (uden pomade) fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    • Kong Mor 21. juni 2014 hos 11:05 #

      Hahaha 🙂 nej det kan heller ikke anbefales. 🙂 tak for grinet

  7. Kirsten Jensen 23. juni 2014 hos 16:59 #

    Kan til andres orientering fortælle at pletten gav op over for en solid gang iblødlægning med gammeldags brun sæbe! Hurra!!! Knuss fra

    fru Jensen
    Gudhjem

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

