Tilbage på Egeskov

19 Aug

Dengang da Kong Mor var knægt, skulle man så sikkert som amen i kirken, skrive en stil med den lidet inspirerende titel “Min sommerferie”.

Den var helt sikker; så såre man havde fået sat sig på skolebænken, og længe inden bøgerne blev bundet ind, kunne man være vis på at dette litterære værk skulle forfattes.

Nu vil jeg bestemt ikke underholde jer med min sommerferie, det er nemlig den mest kedsommelige og mindst sommerferieagtige sommerferie jeg nogensinde har haft.

Men jeg vil gerne fortælle om nøje udvalgte episoder som måske endda kunne underholde jer lidt.

Bimbi snorker.

Vi var på Egeskov Slot flere gange.

Med hvalp.

Med søvnig hvalp.

En søvnig hvalp, som ikke var i stand til at gå så langt før hun faldt i søvn. Og skulle bæres.

Et par uger, eller seks, gik og vi vendte tilbage til Egeskov.

Denne gang med lidt større hvalp. Som stadig var søvnig.

Bimbi blunder.

Og ville bæres.

Jeg vil ikke tilbage til Egeskov uden trækvogn.

Jeg siger det bare.

 

 

8 kommentarer to “Tilbage på Egeskov”

  1. Inge 19. august 2014 hos 10:09 #

    Nåhhhh det lille pus.. Selvfølgelig skal hun bæres når hun er træt..🙂

    • Kong Mor 19. august 2014 hos 20:17 #

      Ja ikk?🙂 Det er bare i orden når man vejer 4 kilo. Noget lidt mere anstrengende når man vejer 13 kilo. Noget nær umuligt når man rammer sin voksen vægt på de der 25-30 kilo som hun ender med..

  2. Ellen 19. august 2014 hos 16:04 #

    I skal bare lade være med at holde den stakkels hvalp vågen hele natten😉

    • Kong Mor 19. august 2014 hos 20:18 #

      Ellen, hun er en baby.
      En rigtig baby som bliver gnaven når ikke hun får sin middagslur. Hun snorksover – i egen kurv – hele natten!

  3. Susanne 19. august 2014 hos 17:04 #

    Jeg vil gerne tilbage til Egeskov🙂 Hun er skøn jeres Bimbi.

    • Kong Mor 19. august 2014 hos 20:18 #

      Ja der er også dejligt på Egeskov!🙂 og ja – hun er skør – og skøn hende Bimbi!

  4. Sysleren 19. august 2014 hos 22:29 #

    Hvor er hun bare sød! Jeg skal absolut ikke have hund, men øhm hvis lille søde Bimbi kom inden for mine døre, ville det godt nok være svært at give slip igen.

    • Kong Mor 20. august 2014 hos 17:02 #

      Hun er desværre ikke til låns🙂
      Men hun er ret lækker – jeg medgiver det gerne!
      Også en anelse anstrengende!😉

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

