Mit liv som hvalp

26 Aug

Dagens gæst er Bimbi.

Hun har evnen til at sove de mest umulige steder.

Sovende på mine fødder.

Fra hun var bitte lille, skulle hun helst ligge og sove på nogens fødder. Ofte mine.

Sovende bag skraldespanden, som jeg skubber væk så jeg har plads.

Eller bag skraldespanden.

På nogens seng. Med masser af plads.

Og når hun ser sit snit til det hopper hun op i vores seng.

I en bunke tørklæder

Jeg skulle rydde op i mine tørklæder, telefonen ringede og vips lå der en hund og snorkede da jeg kom tilbage.

Stadig på nogens fødder.

Men den er sikker hver gang jeg står i køkkenet, kommer hun masende mellem mig og det givne køkkenelement og smider sig der. Ovenpå mine fødder.

Og når hun ikke sover, så læser hun.

Reklamer.

Der er nogle vildt gode tilbud i Kvickly og Netto. For slet ikke at tale om Jysk.

Ud over det hele.

4 kommentarer to “Mit liv som hvalp”

  1. Ellen 26. august 2014 hos 10:26 #

    Fnis🙂

  2. overleveren 27. august 2014 hos 05:36 #

    Har I lige frem lagt en stabel reklamer ved siden af hendes kurv (som ikke ser ud til at blive brugt i nævneværdig grad)?

    Det er altså en skøn hvalp… men det kommer da lidt bag på mig at I har fået jer en sengehund🙂

    • Kong Mor 28. august 2014 hos 06:53 #

      Æhm.. nej. Det har vi ikke🙂
      Nogen havde lagt dem på bryggersbordet. Og derfra var de blevet hentet ned så man kunne læse i dem. Eller bide i dem når man var træt af at læse..😉
      Og det med sengen, det var da vi flyttede rundt i hele hytten og senge stod ubevogtet i kortere tid – samt det faktum at der var åbne døre overalt. Og da vi samtidig har en hund der er hule/blød/tæppefreak så fandt hun helt selv ud af at man lå dejligt på de der store hundekurve. Adgang til soveværelser er siden blevet kraftigt begrænset for hunde!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

