Den store bryllupsplanlægger

27 Aug

En af årsagerne til at jeg ikke havde så meget ferie som jeg havde regnet med, var at jeg lige skulle organisere et bryllup.

Et uforberedt et af slagsen.

Det var ikke planlagt og når jeg siger ikke planlagt, mener jeg overhovedet ikke forberedt noget som helst.

De ankom hos os sent om aftenen og næste morgen gik han på knæ. I store træk. Og hun sagde ja.

Han havde købt en ring.

Men det var vist også det, når jeg sådan tænker efter.

Så der skulle laves mad. Fordi det ville være for dyrt at få udefra.

Og så kage.

 

Dette var en af de gange jeg blev glad for at jeg ikke smider så meget ud, fordi så kunne det rødmende brudepar passende få vores gamle plastik brudepar til at stå på toppen af den othellokage jeg klaskede sammen. Og dryssede med hjertekonfetti.

Bryllups Othellokage

Ja, spiseligt konfetti forståes.

Men det gik der sådan en 8-10 dage med.

Det, og så at køre frem og tilbage til kirke og rådhus og snakke med folk i Borgerservice. Og så en lille tur til Ambassaden da det hel var overstået, for at de kunne få deres forskellige attester med hjem.

Jeg havde jo heller ikke andet at lave.

Jeg havde jo ferie.

 

4 kommentarer to “Den store bryllupsplanlægger”

  1. overleveren 27. august 2014 hos 20:09 #

    Er næsten glad for at du betoner deltagelsen af en *han* i det der brudepar – så nogen ikke får den tanke at det var os der på den måde væltede ansvaret for eget bryllup over på sagesløse dig… men ok – skulle jeg have valgt en sådan løsning – så ville det nok osse ende på dig.. du er jo problemknuser, arrangør og projektleder i svær grad…🙂

    Måske en ny karriere for dig?

    • Kong Mor 28. august 2014 hos 06:50 #

      Jeg tænkte faktisk på jer – og gjorde en stor dyd ud af at betone det netop IKKE var jer. At det så gik ud over jer alligevel på anden vis – det er hvad det er.
      Jeg takker i øvrigt for tilliden.. Og overvejer et karriereskift.😉

  2. Ellen 27. august 2014 hos 20:50 #

    Holddaop – impulsiviteten længe leve! Nu har du fortjent en ekstra ferie, men det er der sandsynligvis ikke meget håb om …

    • Kong Mor 28. august 2014 hos 06:48 #

      Ja det vil jeg jo også mene – men jeg er ikke helt sikker på at man kan få erstatningsferie på det grundlag

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

