Rokade

29 Aug

Jeg gik længe og ventede på at First Man skulle blive færdig med et værelse ovenpå.

Så Divaen kunne flytte derop.

Når hun ellers er hjemme.

Så kunne Prinsessen nemlig få Divaens værelse.

Og det ville betyde at First Man og jeg kunne få vores eget soveværelse for første gang i mange år, og slippe for at sove i mellemgangen, i ubekvem nærhed af vaskemaskinen.

Og så var der pludselig en masse plads i mellemgangen.

Og nu har jeg fået mit eget værelse!!

Men nogle ting er bare værd at vente på!

Mit lille rokadehjørne!

4 kommentarer to “Rokade”

  1. Ellen 29. august 2014 hos 09:02 #

    Eget værelse er en luksus, men har man først prøvet at have det, er det svært at undvære igen. Tillykke med din egen og helt private (håber jeg) hule🙂

    • Kong Mor 31. august 2014 hos 20:26 #

      Ja jeg deler ikke med nogen, men der er run på de få siddepladser. Eneste permanente plads er tæppet til Bimbi🙂

  2. overleveren 30. august 2014 hos 10:49 #

    Tillykke med værelset… håber du kommer til at nyde at have dit helt eget hjørne i labyrint-huset.

    • Kong Mor 31. august 2014 hos 20:27 #

      Tak!
      Det nyder jeg meget. Mit lille hjørne.

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

