Og så blev det fredag

10 Oct

Og så er det weekend lige om lidt.

Sagt aldeles uden den sædvanlige entusiasme.

Det er nemlig lige gået op for mig, at man ikke rigtigt kan glæde sig til weekend og nyde sin fredag, når alle dagene alligevel er ens. Og så alligevel ikke. Der sker jo altid noget hvor jeg er. Det har jeg såmænd hørt så tit, og selvom jeg har afvist det med den begrundelse at det er fordi vi er mange og fordi jeg har en hukommelse som en elefant, så begynder jeg efterhånden at tro at der er noget om det.

Og så har jeg forresten et hypotetisk spørgsmål: Hvis nu man, mens man er krykkeramt og sofaliggende, måske kommer til at falde over eget ben iblandet noget 6 måneders hvalp og et sæt krykker, og man så brækker en tå på den raske fod, den der faktisk var ret stabil på jorden som eneste støtte udover de to krykker, er man så bare heldig fordi man netop kan blive liggende på sin sofa, uagtet om der er et eller to ben som er handicappet?

Det var et rent hypotetisk spørgsmål.

Den slags tåbelige stunts begiver jeg mig naturligvis ikke af med.

Og da slet ikke på direkte skype fra Colorado, så man samtidig skal vinke tværs over atlanten nede fra gulvet, for at berolige meget bekymret totalt i panik datter, der kan se at man ligger og roder rundt i et virvar af krykker, dårlige ben og hvalp meget langt væk.

Men det kunne jeg som sagt ikke finde på.

Jeg sagde jo også, at det var et rent hypotetisk spørgsmål.

Ikke desto mindre tror jeg bare jeg bliver liggende helt stille i dag.

Hypotetisk tå…

8 kommentarer to “Og så blev det fredag”

  1. GiSP 10. oktober 2014 hos 13:09 #

    Jeg føler, jeg er nødt til at undskylde, at jeg – sådan rent hypotetisk – griner så meget af din helt hypotetiske historie, at jeg var lige ved at bade computerskærmen i en mundfuld kaffe. Nej, men sikke noget altså!

    • Kong Mor 10. oktober 2014 hos 15:32 #

      Ihhh ja – det er også vildt grinagtigt😉
      Jeg synes indtil videre at morskaben er til at overse, men mon ikke jeg også kan grine af det når det hele er overstået.
      Jeg beklager sådan at have været skyld i et latte-skærmbad her en almindelig fredag! GOD weekend🙂

  2. Ellen 10. oktober 2014 hos 14:40 #

    Hvor ER jeg glad for, at det her kun er hypotetisk – tænk hvor grusomt galt det kunne gå ude i det virkelig liv!
    Jeg vil ønske dig en stille og mindre hypotetisk weekend😉

    • Kong Mor 10. oktober 2014 hos 15:33 #

      mmmm. jo.😉
      Jeg ønsker mig også en om ikke stille – så i hvert fald rolig – weekend. Uden flere hypotetiske tildragelser.🙂

  3. jane 10. oktober 2014 hos 15:35 #

    den er filen danse mig da flot

    • Kong Mor 10. oktober 2014 hos 21:56 #

      Så skulle du bare se den nu!😀 spørg min datter – hun har updated photo.

  4. Kristina 15. november 2014 hos 07:21 #

    Hvordan mon det går med tå, ben – og sådan i det hele taget?🙂

    • Kong Mor 25. november 2014 hos 07:46 #

      Tja🙂
      Jeg lever endnu! Længere opdatering følger snart!!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

