Selvom man snart er 13 år

25 Nov

så kan man stadig levere bemærkninger af den sødere slags.

Gårdmand Bjørn kom hjem i går efter sin svømmetræning, forpustet med fugtigt hår, røde kinder og klare øjne.

“Mor” råbte han, så såre han havde sat den ene fod over dørtrinnet. “Mor, må man ikke godt ønske hvis man har set Carlsberg-vognen?”

Og ja – jeg ved ikke med jer – men jeg synes da afgjort man må ønske, hvis man har set Carlsberg vognen.

Hvilket jeg meddelte den unge mand, som snart er teenager.

Og så fik han så mange kys at han endte med at råbe “adr moaar, hold nu ooooop” og vægrede for sig med sin sportstaske, mens han flygtede fra dette moderlige udbrud.

4 kommentarer to “Selvom man snart er 13 år”

  1. Lene 25. november 2014 hos 11:38 #

    jeg håber jeg ser Carlsvognen i aften, så vil jeg også ønske🙂

    • Kong Mor 26. november 2014 hos 22:30 #

      🙂 Det må man nemlig godt!

  2. Ellen 25. november 2014 hos 20:59 #

    Det kan de heldigvis levere selv i en ret fremskreden alder.
    Selv min datter kan endnu, men det er nok kun mig, der synes det er morsomt … kunne forestille mig, at andre ville finde det lettere pinligt og tro, der er noget galt med ‘barnet’, men hun er såmænd bare ved at komme lidt langt væk fra sit modersmål🙂

    • Kong Mor 26. november 2014 hos 22:31 #

      Det kan man altså også selvom man bor i sit eget land.🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

