Glædelig Jul 2014

26 Dec

Jeg har været længe væk – det virkelige liv har krævet min fulde nærværelse og det har så været på bekostning af andre ting, såsom blogland.

Men nu er det jul. Juleaften er ovre og jeg håber inderligt at I har nydt det lige så meget som jeg har!

Det har været en speciel og anderledes jul for os i år. Men en fantastisk en af slagsen!

Julestemning 2014

Jeg håber at I alle vil nyde de fridage der trods alt er, her og der nu i juletiden, og at jeres dage må være præcis som I ønsker det!

Rigtig glædelig jul til jer alle!

2 kommentarer to “Glædelig Jul 2014”

  1. Katrine 26. december 2014 hos 10:00 #

    Og en glædelig jul tilbage.🙂 Egentlig ok at det virkelige liv kræver din tilstedeværelse. Der er jo bare det, at blogskriveriet kan være det frikvarter, man lige har brug for.
    God 2. juledag til dig og resten af familien.🙂

    • Kong Mor 27. december 2014 hos 23:24 #

      Du har helt ret.🙂 Man kan sagtens bruge blogskrivning som frikvarter – og jeg savner det såmænd også. Men som alt skal man jo prioritere. Og jeg har altså kun begrænset antal timer til rådighed – hvis jeg vælger at lave lidt genoptræningsmotion så er der ikke tid til at blogge.
      Hvis jeg vælger at blogge er der ikke tid til at skrive breve. Osv. osv. Den del af livet var nemmere da jeg var arbejdsløs😉

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

