Lækker morgenmad

28 dec

Jeg har lagt en superlækker morgenmad på min juleblog. En sådan dagen derpå lækker morgenmad. Dagen efter juleaften, eller nytårsaften. Eller en fest eller sådan. Man skal nu nok ikke have været standervissen, for så tror jeg ikke det er sjovt, ligegyldigt hvor nemt det er at lave.

Men altså, lækker lækker morgenmad. Testet i alle ender og kanter. Nem at lave – med et minimum af forberedelse, udover bagetid.

Og det faldt i Firkløverets smag – de spiste op!

 

 

4 kommentarer to “Lækker morgenmad”

  1. Lene 28. december 2014 hos 11:26 #

    Og jeg læste om den, den lyder lækker, den skal prøves på et tidspunkt 🙂

  2. Ellen 28. december 2014 hos 17:00 #

    Sjovt nok, så var French Toast det første der faldt mig ind, da jeg læste dine ord – men inden jeg kiggede over på din opskriftside 🙂
    Jeg ELsker også French Toast, selv om jeg laver en lidt mindre kompliceret udgave end din – og hælder ahornsirup over – fy, men mums 😉

  3. Anne 27. januar 2015 hos 15:16 #

    Lavede den i weekenden. Tak for tip. Det var en stor succes 😀
    Anne

  4. Rejen 1. maj 2015 hos 08:38 #

    Hej Stine skriv lige en e-mail til mig.

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

