Ingen adgang

29 jun

stod der.

Jamen? Hov?

Hvad mener de med ingen adgang?

Hvorfor må jeg ikke komme på forældreintra?

Og se hvilke timer de har?

Eller se ugens menu i kantinen?

Eller lige se de sidste nyheder?

Er systemet nede???

Eller kan det muligvis være fordi Gårdmand Bjørn nu har forladt 9.klasse og han dermed er færdig med folkeskolen?

Han blev i det landlige til sidste skoledag.

Og min lille blomst i øvrigt måler 189 cm og skal dukke sig for at komme ind i køkkenet.

Det er nok derfor.

 

4 kommentarer to “Ingen adgang”

  1. Lene 29. juni 2017 hos 09:29 #

    Hold nu op, hvad giver du dine børn, substral 🙂 Tænk at han allerede går ud af folkeskolen. Jeg synes jo lige jeg læste om ham i de mindre klaser.

    • Kong Mor 29. juni 2017 hos 19:43 #

      Jeps – de bader i det fra ganske små!! Og nej – jeg kan heller ikke forstå det. Har gik jo lige i 3. klasse – nede på Æblebakken.

  2. Ellen 29. juni 2017 hos 10:31 #

    Det var så den epoke … med afslutning i et festligt kostume. En blomst er sikkert ikke lige det allerførste, en dreng ville vælge? Jeg synes han er meget sej og ret modig 🙂

    • Kong Mor 29. juni 2017 hos 19:44 #

      Ja – slut på det og start på noget andet.
      Han var mere end det – han havde også mit lyserøde tylsskørt på – han følte sig en anelse afklædt 😉 han syntes det var super sjovt at være en blomst!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

