Kong Mor revisited

30 jun

Da jeg vendte tilbage til bloggen, måtte der også lidt gips på navnet – så folk ikke fejlagtigt tror at alt er ved det gamle.

Derfor Revisited.

Det må være sådan, det er nu.

Stadig mig – og så ikke alligevel helt som før. Et gensyn. Ikke med Brideshead, men med mig. Jeg håber ikke I føler I går glip af noget; min bamse er mindst ligeså pæn som Aloysius!

Den har godt nok ikke sin egen hårbørste, men alligevel.

Nå…

Det der revisited.

Jeg går rundt og håber jeg snart bliver mig selv igen. Men samtidig skal jeg forholde mig til at jeg nok ikke bliver mig selv, som jeg var engang, igen.

Angst har det med at blive – siger de som har været der – man lærer bare at leve med det. Alene det, er da totalt angstprovokerende. Men jeg sætter min lid til at det kan læres.

Så faktisk kan jeg forberede mig på et gensyn med mig selv resten af mit liv.

Måske lidt i stil med  “50 first dates“?

God fredag.

God fredag!

Jamen så – rigtig god fredag!!!

 

 

8 kommentarer to “Kong Mor revisited”

  1. Ellen 30. juni 2017 hos 10:18 #

    Tak, i lige måde!
    Jeg er bare glad for, at du er tilbage igen, for din dejlige humor og din skønne måde at skrive på har du da heldigvis endnu.

    • Kong Mor 30. juni 2017 hos 12:11 #

      🙂 Tak. Det er lidt svært – lidt rustent. Det falder ikke så naturligt længere – og mine skriftlige evner er stærkt forringede. Så jeg skriver om og retter 1000 gange. Suk..

  2. Lene 30. juni 2017 hos 11:53 #

    Og må du også få en god fredag. Jeg har det som Ellen, jeg er bare glad for at du er tilbage. Og din måde at skrive på har ikke ændret sig, den nyder jeg 🙂

    • Kong Mor 30. juni 2017 hos 12:12 #

      Tak Lene 🙂
      og tak fordi I er glade for at jeg er tilbage – om ikke andet så nyder jegat skrive for jer to! 🙂

  3. Barbara, Belgien 30. juni 2017 hos 14:28 #

    Jeg er også så glad for at du er tilbage – og man kan jo ikke SE at du retter og skriver om 1000 gange. Resultatet er skønt og det er jo det tæller for os læsere 🙂

    • Kong Mor 30. juni 2017 hos 15:44 #

      Tak altså hvor er I søde 🙂

  4. Hanne 30. juni 2017 hos 20:25 #

    og rigtig god fredag til dig og hele banden i moellen. knuser fra den en-armede hanne i Cali.

    • Kong Mor 1. juli 2017 hos 10:41 #

      Tak søde Hanne. Håber din arm er bedre? Knuuuuuus ❤

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

