Audiens

23 jul

Foreløbigt er der audiens  på Frilandsmuseet søndag d. 7 august kl. 13. FYN er desværre aflyst på grund af manglende tilslutning 🙂

Tag madpakke med og få en hyggelig dag.

Da vi er på ferie, er jeg ikke alene – og derfor har jeg valgt at spise madpakke på steder hvor resten af min søde familie ikke vansmægter af kedsomhed i fald de ikke får andre planer. Derfor står det jer ligeledes frit for at slæbe andre mennesker med.

Jeg er ganske klar over at dette ikke er den gængse måde at lave blogtræf på – men det er den eneste måde jeg kan få nogle af de dejlige mennesker at se – som jeg har skrevet med i et godt stykke tid nu!

Foreløbigt ser listen således ud – og den tager slet IKKE skade af at blive længere hvis nu der er andre som får lyst:

Frilandsmuseet: (mødested: kommer senere!! – Det ville Donald hjælpe mig med at finde ud af da jeg slet ikke kender stedet – men jeg ved at der er steder man kan spise madpakke – også overdækket i fald det regner!)

Nadia Gravhund

Mommer

Rejen

Madame

Jens Drejer

Susanne

Pia – Pigen fra landet

Donald

Helle – Belladotte

Britt – Brittsol

Kisser – Kifi-hexen

I fald der er nogen som kender de 3 sidste – som jeg ikke kender – er nok søde at fortælle hvor og hvorledes – subsidiært sende dem et link til dette indlæg!

35 kommentarer to “Audiens”

  1. Nadia D. 23. juli 2011 hos 11:00 #

    Jeg skal lige finde ud af, om det logistisk kan lade sig gøre, men jeg prøver! 🙂

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 11:12 #

      Det ville være skønt!!

  2. Kisser 23. juli 2011 hos 12:36 #

    Stine, din blog er på min blogliste, så jeg har set indlægget.
    Jeg glæder mig meget til at møde både dig og de andre. Der er kun et par stykker jeg ikke har mødt før.
    Jeg glæder mig meget til også at gense Frilandsmuseet, det er mange år siden jeg har besøgt det.
    På gensyn

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 11:13 #

      🙂 Det vidste jeg jo ikke!

      På gensyn!! 😉

  3. Susanne 23. juli 2011 hos 12:56 #

    Er vi mon flere herude fra storebæltsområdet?

  4. Mille 23. juli 2011 hos 13:12 #

    Hov, jeg troede,, at det var den 9. august. Jeg vil rigtig gerne, men må vente med at svare et par dage endnu. Noget med en svigerindes 30-års fødselsdag og et “forældremøde”, der lige skal på plads.

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 11:13 #

      Jeg venter.. næsten tålmodigt – det kunne være dejligt at se dig

  5. Madame 23. juli 2011 hos 14:06 #

    Jeg glæder mig – det bliver spændende, og jeg holder meget af Frilandsmuseet.

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 11:14 #

      Jeg tror også det bliver hyggeligt. Og lad os håbe at vejret er med os!

  6. Benedikte 23. juli 2011 hos 15:29 #

    Åh nej åh nej åh nej hvor det hele bare falder lige nøjagtigt så jeg bare slet ikke kan 😦 D. 31. går turen til Holland og d. 7. skal svigerne køres i lufthavnen. Æih hvor det bare er typisk mig altså 😦

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 11:15 #

      ÆV da også.. Men vi kan måske finde et andet tidspunkt – hjemme på øen!

      • Benedikte 25. juli 2011 hos 22:35 #

        Jahaer! Hvornår skal I hjem igen?

        • Kong Mor 25. juli 2011 hos 23:46 #

          d. 14. så der er lige et par dage hvor vi igen deler postnummer – eller næsten i hvert fald

          • Benedikte 28. juli 2011 hos 23:11 #

            Jah… Men det kommer faktisk til at knibe. Jeg er hjemme igen d. 12, så der er faktisk kun den 13. tilbage!? :O
            Som tiden flyver afsted… :/

  7. Donald 23. juli 2011 hos 17:11 #

    Hej Kong Mor! Jamen det er jo frygteligt, jeg havde næsten glemt det igen. Jeg glæder mig meget. Jeg håber, at der er pladser nok i tilfælde af regnvejr men jeg lover at ringe mandag for at høre hvor mange pladser, der er.

    http://www.natmus.dk/graphics/natmus2004/images171px/friland/Filmogkort/maps/Folder_kort_update_MAJ_2010.pdf – man ser symbol for kiosk og spiseplads længst til højre, i nærheden af Møllen.

    Frilandsmuseet skriver:

    Man kan nyde sin medbragte mad på en af spisepladserne i det fri.
    Vi har en overdækket spiseplads til regnvejrsbrug med et begrænset antal pladser.

    Man kan købe et let måltid eller kaffe og kage i Frilandsmuseets Restaurant
    med den hyggelige gårdhave. Restauranten er åben for publikum i museets åbningstid. (Kl. 10-17)

    Om den centrale spiseplads:
    Der er let adgang til museets centrale spieplads med god udsigt til flere af museets bygninger. På pladsen er der overdækkede borde, som har let adgang for kørestolsbrugere. På pladsen findes også kiosk.

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 11:17 #

      Så var det jo godt du lige kom på det 😉
      Skulle vi så ikke bare mødes der i nærheden af møllen?

  8. Ellen 23. juli 2011 hos 20:06 #

    Oh jeg glæder mig – tror nok, jeg har fået lokket John med, på trods af, at han har fødselsdag d. 6. august, hvor vi skal til noget familieopløb, så der bliver ikke så meget Johntid i år. Til gengæld har jeg lovet at sætte hele den følgende weekend 100% af til ham, så jeg håber meget, at vi ses d. 7. august 🙂
    Fortsat god ferie i Danmark.

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 11:18 #

      🙂
      Dejligt at kunne hilse på jer begge!! Glæder mig også!!!!! 🙂

      Vi er som sagt ikke i DK endnu – men det kommer snart!!

  9. Mia Folkmann 23. juli 2011 hos 22:33 #

    Hvis alt går vel, vil jeg også gerne med på Frilandsmuseet. 🙂 Mia

  10. The Blogless Sister 24. juli 2011 hos 10:31 #

    Åh nej, jeg kan ikke alligevel 😦 Min mor har inviteret til 60-års dag den dag

    Æv, men håber I får en hyggelig dag alliwl

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 11:19 #

      ææææv.. Men god fest!!

      • Kong Mor 25. juli 2011 hos 11:21 #

        Og tror da i øvrigt at jeg vil aflyse Fyns-træffet. Det er jo lidt synd hvis ikke der kommer nogen!

  11. Bente 24. juli 2011 hos 16:07 #

    Hej Stine
    Madame har været så sød at gøre mig opmærksom på dit blogtræf – og det vil jeg skam meget gerne deltage i. Nu er det snart et år siden, jeg sidst har været til blogtræf, så jeg har næsten abstinenser ;-).

    I øvrigt medbringer jeg også min mand, Niels, til blogtræffet. Han blogger (omend meget ustabilt) her.

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 11:20 #

      Nej hvor hyggeligt!! 🙂
      Kan godt forstå man får abstinenser – jeg har aldrig været til et – og glæder mig i den grad til at få sat ansigter på!!

  12. Kari - Septemberliv 25. juli 2011 hos 20:53 #

    Kære Kongmor,
    Så har jeg fået vendt det med min familie (mand) og jeg har fået en fridag fra slaveræset.
    Så jeg håber at der er plads til mig også…

    Hilsner fra mig ☺

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 23:44 #

      Det lyder skønt!
      Jeg har jo som sagt ikke monopol på dette her – jeg spiser madpakke med familien – og forhåbentlig i selskab med andre søde mennesker som jeg har kommunikeret med i de sidste par måneder!

  13. Malou Klidmoster 25. juli 2011 hos 22:10 #

    Hej 🙂

    Jeg kigger lige lidt på om det kan lade sig gøre.

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 23:45 #

      Ihh hvor hyggeligt altså – som det dog griber om sig!!
      Håber du orker!!

  14. Fru E 31. juli 2011 hos 16:16 #

    Hvor mange kommer der og hvor mange af jer har påhæng/familien med? Vil egentlig gerne deltage, men hvis størstedelen har andre med venter jeg nok. Jeg kommer ikke til, at have familien med fra Fyn (for dyrt med transporten).

    Vil du gide, at lave et nyt indlæg med en opdatering af, hvor mange der kommer? Der er nemlig ikke et link til dette indlæg i din sidebar…….eller måske kan jeg bare ikke se det 🙂

    • Kong Mor 1. august 2011 hos 00:23 #

      Jo – det skal jeg nok få lavet i løbet af ugen. 🙂

  15. jensdrejer 1. august 2011 hos 16:50 #

    Jamen, du godeste – det er jo på søndag. Jaja, jeg vidste jo godt at det var den 7. men jeg troede at det var næste søndag. Typisk mig…… 😉

    Jeg glæder mig rigtig meget. Men jeg skal cykle og der er rimelig langt. Derfor gider jeg simpelthen ikke, hvis det regner. Sorry……

    Jeg kommer solo. Det skriver jeg bare lige fordi jeg så Fru Es kommentar! 😀

    • Kong Mor 1. august 2011 hos 23:03 #

      He he! Nej det forstår jeg godt!! Det er da helt i orden! Håber da virkelig at det ikke regner

  16. Mia Folkmann 5. august 2011 hos 12:42 #

    Jeg er ked af det, men jeg er nødt til at melde fra til blogtræffet på søndag. Det lykkedes mig at lægge mig syg i går, og nu er jeg så meget bagud med mit blad (der har deadline på mandag), at jeg er nødt til at tage søndagen i brug. ØV!

    Jeg håber, at vi ses en anden gang, og at I får et godt blogtræf… 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Våde glimt – og et blogtræf « Bentes blog - 25. juli 2011

    […] hvor godt det er at have gode blogvenner! Hvis det ikke havde været for Madame, havde jeg overset Stines blogtræf den 7. august. Og det ville have været en skam. For der kommer mange for mig kendte bloggere, både nogen jeg […]

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!