Ikke en juleblog..

18 okt

Nå, Prinsessen er skidtmads.. eller hvad man nu siger, med 40,5 i feber og et åndedræt som en hullet blæsebælg.

IMG_5481

Det er dog ikke lungebetændelse – endnu – men jeg holder hende hjemme til hun er helt frisk igen.

I bedes lige, en passant, bemærke det fine halstørklæde jeg fik strikket til hende! Jo skam!

Nå – hvad laver man ellers når man skal holde vagt ved en febersløv Prinsesse og ikke kan tage ud og føjte?

Man laver da en juleblog!!

Så kan jeg gøre mig håb om at beholde mine højt værdsatte læsere – uden at fedte hele min verden ind i lametta og kanel, og nøjes med nogle enkelte julebøvs fra tid til anden!

Så velkommen til Kong Mors Jul!

26 kommentarer to “Ikke en juleblog..”

  1. overleveren 18. oktober 2011 hos 06:46 #

    Tror nu ikke der er den store fare for at du mister nogen. Men en ekstra blog fra din hånd er nu altid velkommen.

    • Kong Mor 18. oktober 2011 hos 15:53 #

      Uhhh du er altså så sød! TAK

  2. Marianne 18. oktober 2011 hos 07:27 #

    Tillykke med din nye blog – jeg venter lige lidt med at lade mig indfange, jeg skal lidt nærmere december inden jeg juler 🙂

    • Kong Mor 18. oktober 2011 hos 15:53 #

      Det er helt i orden! 🙂

  3. Inge 18. oktober 2011 hos 07:44 #

    God bedring til Prinsessen og tillykke med din nye blog. Julen er ikke med i mine tanker endnu, men det kommer som regel sidst i november.

    • Kong Mor 18. oktober 2011 hos 15:53 #

      Tak skal du have Inge!

  4. Rejen 18. oktober 2011 hos 08:06 #

    Åh stakkels Prinsesse Lyserød, det er da en slem omgang feber…God bedring med hende og god fornøjelse med julebloggen..;D

    • Kong Mor 18. oktober 2011 hos 15:54 #

      Ja – hun er et skravl! Tak 😉
      for både bedring og juleblog!

  5. Benedikte 18. oktober 2011 hos 08:17 #

    YEEEEESSSSS MANNER! Altså til julebloggen!
    Stakkels prinsesse 😦 God bedring til hende!

    • Kong Mor 18. oktober 2011 hos 15:55 #

      😀 tænkte nok du ville blive glad

  6. Ellen 18. oktober 2011 hos 08:27 #

    Tillykke med julebloggen – jeg kigger over, når jeg trænger til at komme i julehumør 😉
    Er det mig, der er blevet jule-paranoid allerede, eller har dine tags altid været med rød font? Jeg husker dem som sorte…

    • Kong Mor 18. oktober 2011 hos 15:57 #

      hmm.. mine tags er da blå?

      Og du skal være velkommen når det er tid til den slags

  7. Ellen 18. oktober 2011 hos 08:29 #

    Ahhh – og god bedring til den stakkels syge prinsesse, selvfølgelig. Du må lægge hende i en fin seng med en ært under madrassen.
    Halstørklædet er fint 🙂

    • Kong Mor 18. oktober 2011 hos 15:58 #

      Tak 😉 Hun kan slet ikke tåle ærter så det bliver et problem!

  8. Rikke 18. oktober 2011 hos 09:02 #

    Kære kong mor!
    Jeg glæder mig til at følge med på din juleblog, jeg har såmænd allerede tilmeldt mig 🙂
    Jeg er nok også selv lidt af en julefreak, men af princip starter jeg først juleforberedelserne i november (altså officielt, uofficielt er jeg allerede i gang) :))
    Kh. Rikke

    • Kong Mor 18. oktober 2011 hos 15:59 #

      Har godt set det og tusind tak for det! 😉
      Det er godt der er officielle og uofficelle starttidspunkter for den slags!!

  9. Susanne 18. oktober 2011 hos 09:18 #

    Så fik jeg lige lyst til at sige 3 ting i nævnte rækkefølge:

    1 God bedring til prinsessen. Jeg håber, at hun er frisk til jeres ferie.
    2 Hendes halstørklæde er jo rigtig fint. Godt gået Kong Mor.
    3 Jeg er med. Har allerede meldt mig som fan af Kong Mors juleblog. Jeg vil æde det hele råt, for jeg er altså et af de mennesker, der kommer til at snige et par nisser frem alt for tidligt.

    Og så vil jeg bare lige sige, at man da også kan hækle lapper, når man nusser om patienten.

    • Kong Mor 18. oktober 2011 hos 16:00 #

      Jamen
      1 Tusind tak! Hun er ved at blive frisk igen
      2 Ja jeg syns oss det er flot 😉
      3 Har set det – tak skal du have!

      .. og øhhmm det kræver at jeg får det rette garn. Kan ikke finde noget i vores bitte by her.. 😉

  10. Madame 18. oktober 2011 hos 10:09 #

    Sikke en skøn idé med en juleblog – og rigtig god bedring til Prinsessen.

    • Kong Mor 18. oktober 2011 hos 16:01 #

      Tak skal du have!
      for det hele 😉

  11. Annette 18. oktober 2011 hos 10:29 #

    God bedring med vejrtrækningen – og så er jeg passende imponeret over dit overskud udi at blogge.
    Her flettes julestjerner, musetrapper og laves til-fra-kort af selvhærdende ler, selv om det kun er oktober..

    • Kong Mor 18. oktober 2011 hos 16:03 #

      Jaaaay – herligt at lave sådan noget!

      Bloggeriet stopper nok den dag jeg får et job 😉

  12. jensdrejer 18. oktober 2011 hos 13:06 #

    Kong Mors juleblog – tja….. jeg er helt sikker på at det bliver en stor succes. Når jeg tænker lidt over det, så undrer det mig egentlig, at du er den første som har fået dén ide! Jeg har aldrig set en rigtig juleblog før, men jeg synes det er en supergod ide og jeg er 100% sikker på at det bliver et hit! 😀

    • Kong Mor 18. oktober 2011 hos 16:04 #

      Jeg tror da ikke jeg er den første? Der må da være masser af juleblogs rundtomkring?
      Men tak altså for dine søde ord!! Har nu mest lavet den for mig – hvis andre kan lide den er det skønt!

  13. Ellen 18. oktober 2011 hos 18:51 #

    Jeg mente din Tag-cloud ude til højre. Den er rød. Har den altid været det?

    • Kong Mor 18. oktober 2011 hos 22:21 #

      Tja – det tror jeg.. Nu bliver jeg i tvivl – men jeg har ikke ændret på farverne siden Lisa satte dem ind. Jeg er ret sikker på at de altid har været pink!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!