.. liv på jorden??

7 jul

 

Man undres.. Læg mærke til det ældre ægtepar som sidder på deres klapstole – sådan ca. 6 timer før Touren rammer byen.

Divaen og Prinsesse Lyserød – som snart er lige så høj – i forgrunden!

IMG_4747

Jeg kan til nøds forstå noget sovepose hele natten foran Fona, for at komme først til U2 koncert.. Og så igen.. Men dette..? De sidder der og glor på en hæk i næsten 6 timer før?

Jeg fristes til at tænke at de skulle få lidt mere indhold i deres liv. Subsidiært få en blog – så får man nemlig et rigtigt spændende og indholdsrigt liv.

12 kommentarer to “.. liv på jorden??”

  1. Inge 7. juli 2011 hos 13:56 #

    de har deres liv gennem touren i dag.. 🙂 og de har da fået absolut først parket..

    • Kong Mor 7. juli 2011 hos 14:57 #

      Absolut – vi holder os i baggrunden – hvis ellers vi kan få en plads!!
      Det ender nok med at der er så mange mennesker at ingen ser os!

  2. Laila 7. juli 2011 hos 14:17 #

    Men de har glædet sig. Planlagt. “Skal stolen stå her? Eller er det bedre, hvis vi rykker den 1 meter til højre?” “Hvis du laver kaffen, så ‘løber’ jeg til bageren efter kage!” Jow. Jow 🙂 Men hvad mon de vil gøre, når hele Tourtoget rammer. Jeg skulle sandelig ikke så tæt på! Tænk bare på igår, hvor en kom op at hænge på en motorcykel og derefter væltede ud i publikum…

    De lever livet on the edge – de ældre.

    • Kong Mor 7. juli 2011 hos 14:56 #

      Desværre kan man ikke se at vejen er længere nede end fortov/cykelsti. Det eneste der risikerer at ske er at de skvatter ned ad skrænten.. Det i sig selv er jo også slemt nok!
      Men der er også blevet sat metalhegn op i mellemtiden – jeg SAGDE jo de kom tidligt!!!

  3. overleveren 7. juli 2011 hos 14:18 #

    Hehe.. Det kan jo være der sker noget særligt spændende i den hæk… Eller osse har de en ganske bemærkelsesværdig forkærlighed for drikkedunke med reklamer på.. Håber de får noget spændende at se på i de få sekunder det tager for feltet at passere…

    • Kong Mor 7. juli 2011 hos 14:54 #

      Jeg kan bekræfte at det er en hæk.. Der er INTET specielt ved den hæk.
      Jeg har det også sådan ALT det for de 4 sekunder man når at se en spandextrøje suse forbi??
      Ejmen-helærli altså 😉

  4. Benedikte 7. juli 2011 hos 19:15 #

    Det ser helt tosset ud! De havde garanteret sandwiches og kaffe med! 🙂

    • Kong Mor 7. juli 2011 hos 21:29 #

      Det havde alle de der havestols-mennesker.. Vanvittigt. Som om de kom kun for det 😉

  5. Nadia D. 7. juli 2011 hos 20:03 #

    Jeg er lidt skuffet over, man ikke kunne se dig/jer på tv… Nu hvor jeg rent faktisk (for første gang i mit liv) befandt mig frivilligt på kanalen. Det eneste flag jeg kunne se var norsk, og det kan jeg jo ikke bruge til så meget.

    • Kong Mor 7. juli 2011 hos 21:30 #

      De der nordmænd så vi også – og fik udvekslet lidt nordiske ord! Norrrje og Danmark.. og smil..

      Jeg er også meget ophidset over at de ikke engang viste os.. Og mit fine skilt!

  6. Mille 7. juli 2011 hos 22:20 #

    Først tænkte jeg, at det var en skam, at en af mine yndlingsblogs skulle inficeres med TdF, men øhm det må jeg tage i mig igen. Hvis det var sådan, at touren blev serveret på tv, så kunne selv en cykelløbsforskrækket person som mig jo finde på at følge med.

    • Kong Mor 7. juli 2011 hos 22:48 #

      Du får lige én af mere i morgen 😉
      Og tak for det der med yndlings 🙂 DET gør SÅ glad!!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

