Støttepædagog

14 jan

Havde jeg lige brug for i går..

Divaen fik en mindre operation, men skulle i fuld narkose.

Og når ens barn skal det, er der rigtigt mange gode ting at sige om Danmark!! I Frankrig må man for eks. sige farvel til sit barn ude på gangen Og ikke følge med ind og holde dem i hånden til de sover.

Men det måtte jeg her. og da hun vågnede igen – for selvfølgelig gjorde hun det – sagde hun at det sidste hun huskede var at jeg kyssede hendes hånd, så det var jo perfekt.

I mellemtiden, skulle jeg have tiden til at gå, og hvem slæbte så sin lille syge basse ud af sengen og sad i stedet i 2 timer og holdt mig mentalt i hånden på OUH mens Divaens operation stod på?

Vores alle sammens Annø!

 

4 kommentarer to “Støttepædagog”

  1. Ellen 14. januar 2014 hos 13:57 #

    Denne verdens Annø’er er guld værd.
    Håber at alt er forløbet vel 🙂

    • Kong Mor 16. januar 2014 hos 21:50 #

      Alt gik som planmæssigt. Hun har to sting som skal tages i næste uge og spiser flydende kost (er sulten) men ellers okay!
      Og ja Annø’er er guld værd!

  2. marianne bentzen 15. januar 2014 hos 22:18 #

    ja det bedste i verden er en god ven, der kan “holde om en, når man trænger”,
    Godt at høre, at der også er noget godt at sige om det danske sundhedsvæsen!
    Kh Marianne
    Held og lykke med datteren

    • Kong Mor 16. januar 2014 hos 21:51 #

      Ja! Der var så afgjort noget godt at sige om det danske system!! Der er meget godt. Og så en hel del dårligt – men ikke på samme punkter 🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

