Mig og Arnold

1 jun

Jeg skal ikke kunne sige hvorfor – det er så sjældent at jeg kan huske dem – og jeg har kun haft mareridt 3 gange i hele mit liv. Og jeg husker dem tydeligt. Resten af mine drømme har været sjove og vildt spændende.

Således også en morgen da jeg vågnede meget modvilligt.

Træt med træt på.

Jeg tumlede ned i badeværelset og prøvede at vågne under bruseren.

Pludselig kom jeg i tanke om at jeg vist havde tilbragt natten med Arnold.

Som i Schwarzenegger.

Jo.

Han var nemlig blevet forelsket i Jeanette, så vi gik en lang tur. Jeg måtte jo fortælle ham at Jeanette var gift med Frede, så der var vist ikke noget at komme efter der.

Så blev han meget ked af det og gav sig til at græde.

Jeg trøstede ham og fandt en krammebamse til ham så han kunne blive glad igen. Af ren taknemmelighed købte han et hus til mig og familien. Da vi skiltes, fik jeg et knus og vi aftalte at vi snart skulle ses igen.

– og så var jeg LYSvågen.

Det var desværre ikke et mareridt!

 

4 kommentarer to “Mig og Arnold”

  1. Ellen 1. juni 2015 hos 08:06 #

    Hehe, nej det var ikke et mareridt, men hvorfor blev du mon ekstra træt af sådan en drøm???

    • Kong Mor 3. juni 2015 hos 05:54 #

      Jeg tror bare det er hver dag – jeg er SÅ træt for tiden. Hele tiden. Hver dag..

  2. Lene 1. juni 2015 hos 14:59 #

    Mareridt eller ej, jeg husker nærmest aldrig drømme , heller ikke de grimme, selv om de sidder i kroppen bagefter. Sender dig nogle gode drømmetanker, så du drømmer om alt det, der er godt og dejligt 🙂

    • Kong Mor 3. juni 2015 hos 05:53 #

      Jeg kunne da godt tænke mig at møde Arnold – sådan in real life!! 🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!