Fortryder alligevel lidt..

30 okt

De der wordpress spøgelser som huserede på min blog for et par dage siden..

De kom.. og så gik de igen.. Og det var lidt træls da de var her. Men nu er det altså også træls, at de er gået igen.

Men det er mest træls, når der ikke er nogen som gider sige noget. Så kan det være lige meget hvor mange besøg jeg har haft.. Hvis folk ikke siger noget, er det jævnt hen kedeligt at have en blog..

Men alligevel kunne jeg da godt tænke mig de var blevet.

Føler mig helt forladt.

Og så er besøget også slut.

Nogen kører på motorvejen nu – og så er der altså lang tid til sommer.

Det var hyggeligt. Lige som det skulle være.

IMG_5550

Vi fik lært en masse nye spil. Og at hækle oldemorfirkanter. Og noget med sulfater og den slags vigtige lektieting.

IMG_5577

Der blevet gået tur, oplevet og set ting!

IMG_5606

Vi fik moret os, snakket og spist. Især spist.

Hvorfor spiser man altid for så meget, når man har besøg??

Vi ses måske til søndagskagen om lidt?

22 kommentarer to “Fortryder alligevel lidt..”

  1. overleveren 30. oktober 2011 hos 07:41 #

    Synes også det er lidt frækt, at de der automatiske wordpressbesøg ikke smider en hilsen når de nu kommer forbi bloggen. Men du må leve med os andre og mere dødelige besøgende.

    Lyder som om I har haft et par hyggelige dage.. men hvad pokker er “oldemorfirkanter” og hvad skal de bruges til ?

    • Kong Mor 30. oktober 2011 hos 12:11 #

      Ja ikk?
      Jeg er MEGET glad for jer dødelige!! Meget!

      Oldemorfirkanter er hæklede firkanter som man kan sy sammen så de bliver til et tæppe.. Sådan noget absolut kikset noget – men det er noget jeg kan finde ud af..

  2. pernille 30. oktober 2011 hos 08:10 #

    Vi er her jo stadig.
    Det er bekræftende at spise sammen. Rigtigt urrituelt, velbekomme.

    • Kong Mor 30. oktober 2011 hos 12:13 #

      Det er jo det I er – og GODT for det!!

  3. Susanne 30. oktober 2011 hos 08:55 #

    Ingen kage her. Der var gæster i går, og jeg spiste alt for meget.
    Det lyder som om, at I har haft en dejlig ferie. Nu må i nyde søndagen, inden hverdagen tager fat igen.

    • Kong Mor 30. oktober 2011 hos 12:19 #

      Hææ vi starter først onsdag! Vi skal lige have Halloween med!

      Og jeg har ædt for meget i en hel uge

  4. Ellen 30. oktober 2011 hos 09:16 #

    Det er forhåbentlig de ikke-virtuelle gæsters forsvinden, der gør dig mest trist 🙂 – men jeg kender jo så udmærket tomhedsfornemmelsen bagefter… den kan også influere på andre ting.
    Nu må du bare i gang med at hækle et dejlig varmt tæppe, du kan lægge over din dyne, så du kan holde dig varm om natten.
    Mit varmetæppe slukker først, når jeg slukker for det – er dit med timer? Så avanceret er mit ikke 🙂

    • Kong Mor 30. oktober 2011 hos 13:46 #

      Nej det er det naturligvis ikke. Hvor ER jeg ikke ret god til at sige farvel..
      Vi har det jo ikke tomt – der bliver aldrig tomt med 4 børn – men der mangler noget!

      Jeg har hæklet 3 firkanter.. Der er vist lang vej endnu..

      Mit varmetæppe slukker automatisk efter 2 timer tror jeg.- måske 3. Så der kan godt blive lidt køligt ud på de små timer!

  5. stina 30. oktober 2011 hos 11:44 #

    Kære kong mor… blev lige forfærdet, og så skrækscenariet, at hvis du begyndte at syntes det var trist at blogge, uden kommentarer, og så stoppede med at blogge:S
    Læser oftest de daglige blogindlæg via min smartphone, og syntes at wordpress er en smule kompliceret at kommentere i, men målet helliger midlet – Må se dette som en opfordring, og forsøge at kommentere oftere på de blogs jeg kigger med på. For jeg vil så nødig undvære jer.

    • Kong Mor 30. oktober 2011 hos 13:49 #

      Kære Stina!

      Der skal nok mere til at få mig til at holde mund 😉

      Men ja det er afgjort sjovest når nogen siger noget!

      Og jeg ved jo desværre ikke hvordan det er at kommentere i wordpress – det er nemt nok for mig, hos de andre wordpressbloggere..

  6. Birgitte Agger Mote 30. oktober 2011 hos 14:03 #

    først skal du selvfølgelig have et kæmpe knus, for det gør altså bare ondt når gæsterne kører væk – hver gang … og hvis gæsterne er familie man holder af … av av av … og så synes det ensomt.

    Det med 4 unger og at det aldrig bliver ensomt, nu har jeg jo kun tre – men det er voksenkvotaen versus barnekvotaen … åh, det er det jeg savner … det er så rart at have voksne mennesker at sludre med hele dagen!

    Nå, men på med de der fleece-lækre-varme-dejlige-knapt-så-kønne bukser og frem med hæklenålen, mens du sidder der og bearbejder og nyder dit besøg … det er det gode ved håndarbejde – man har tiden til at tænke og nyde og glædes mens hænderne bare arbejder derudaf!

    (Måske du kunne oploade så’n en smart YouTube video tutorial om, hvordan man laver dem – jeg har seriøst ikke hæklet siden jeg var 10 – men NØJ, hvor lavede jeg mange af de dersens firkanter 🙂

    • Kong Mor 30. oktober 2011 hos 15:07 #

      Det er trist ja. Og så er det bare grå søndag.. Tak for knus!!!

      Jeg hækler – gør jeg.. Ved ikke helt hvor pænt det bliver til sidst.. Men noget bliver det til – om laaaaang tid.
      Og min pyjamas kommer på senere – jeg har lige nogle flødevafler jeg skal have lavet – med alt den danske fløde jeg har fået!

      Youtuber først når jeg kan helt.. 😀

  7. Benedikte 30. oktober 2011 hos 17:55 #

    Må vi se nogle firkanter? 🙂

    • Kong Mor 30. oktober 2011 hos 20:04 #

      De kommer snart! 🙂

  8. Inge 30. oktober 2011 hos 19:05 #

    Det er altid lidt trist og tomt når gæster kører afsted igen efter nogle skønne dage.. Da vi overtog huset i Sverige lå der en del tæpper i oldemor firekanter, de er så utjekkede og skønne.. Held og lykke med dit tæppe. 🙂

    • Kong Mor 30. oktober 2011 hos 20:06 #

      Ja -men sådan er det! 🙂

      Jeg kan desværre ikke finde ud af at hækle i flere farver – så de bliver nok ikke så farvestrålende som oprindelige oldemorfirkanter. 🙂

      Men tak – jeg får brug for det – det varer sikkert længe inden det er færdigt!!!

  9. overleveren 30. oktober 2011 hos 21:03 #

    Aha… Slumretæpper.. det er dét de firkanter skal bruges til… De tæpper havde jeg helt glemt eksistensen af.

    • Kong Mor 30. oktober 2011 hos 23:47 #

      Det havde jeg også – indtil jeg fandt på at lave et selv!! 😉

  10. Jane 31. oktober 2011 hos 01:11 #

    Her læser vi skam din blog hver dag! Den bliver endda oversat til engelsk, så fruen kan følge med :-). Beklager de manglende kommentarer, det må vi da absolut blive bedre til! For vi elsker dine skriverier (gade vide om det er et ord….).

    • Kong Mor 31. oktober 2011 hos 08:56 #

      Heej Jane
      Er også meget benovet over at du oversætter hver dag! 🙂
      Og tak!!
      Det var nu mest de der wordpressspøgelser som ikke lagde nogen besked.

  11. Stegemüller 1. november 2011 hos 14:14 #

    Også jeg læser med hver dag, men synes ikke altid at jeg har en kommentar, eller også er det hele sagt, når jeg endelig får læst dine indlæg.

    • Kong Mor 1. november 2011 hos 16:17 #

      Tak Hanne,
      Det var nu som sagt heller ikke jeres kommentarer jeg savnede – men de der wordpress spøgelser 😉

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

